Szymon Lech Januszkiewicz – założyciel firmy, w latach 2010-2014 członek zarządu stowarzyszenia International Society of Organbuilders, stypendysta i wyróżniony absolwent klasy organów profesora dr. Jesse E. Eschbacha (University of North Texas, USA), pracuje w swoim zawodzie od 1998 roku. Legitymuje się dyplomem mistrzowskim nadanym przez Dolnośląską Izbę Rzemieślniczą. Doświadczenie zdobywał w USA (J. Louder, G. Bedient, J. Schreiner, Schudi Organ Company, C. B. Fisk) m. in. przy budowie nowych wielkich organów w La Cathédrale de Lausanne (Szwajcaria) a także organów do kaplicy St. Paul’s (Winston-Salem, USA), a następnie w Niemczech, Łotwie i Norwegii. W Polsce brał udział m. in. w odrestaurowaniu organów M. Englera w bazylice w Krzeszowie, a także organów Gebr. Schlag bazyliki w Bardo Śląskiem oraz organów Schlag u. Sohne Kościoła Pokoju w Świdnicy.
Jakub Maciej Wszołek – organmistrz, stolarz, technolog, zajmuje się też obróbką metali. Z wykształcenia jest inżynierem mechanikiem. Karierę organmistrzowską rozpoczął w 2011 roku pod skrzydłami SLJ przy rekonstrukcji systemu powietrznego organów w Pasłęku i odrestaurowaniu organów w Bardzie Śląskim. Jako organmistrz etatowy zdobywał doświadczenie w firmie Br. Torkildsen Orgelbyggeri A/S w Norwegii przy budowie wielu nowych acz tradycyjnych instrumentów oraz renowacji i rekonstrukcji zabytkowych. Doświadczony restaurator fisharmonii, katarynek, orchestronów. Prywatnie frustrat, alkoholik, gbur i prostak.
Kacper Stefański – organmistrz, etatowy piszczałkarz, intonator w SLJ od 2018 roku. Przeprowadził czasochłonny proces odtworzenia renesansowej technologii wylewania blach ołowianych na piasku.
mgr Dominik Żłobecki – organista, absolwent gdańskiej Akademii Muzycznej, etatowy organmistrz w SLJ od 2020 roku. Do tej pory uczestniczył w projektach restauracji organów Schlag & Söhne w Słupsku, barokowych organów w Zamartem oraz budowy nowych organów do kościoła p.w. Wniebowzięcia NMP w Wilnie. Spiritus Movens prac stolarskich w warsztacie.
Remigiusz Bystrek – dyplomowany mistrz kowalstwa wyrobów zdobniczych na etacie w SLJ od 2023 roku. W swoim zawodzie nieprzerwanie pracuje od 1992 roku i przez cały ten czas popularyzuje pasję swojego życia. Doświadczenie nabył u najlepszych mistrzów w kraal i zagranicą (Szwajcaria, Stany Zjednoczone). Obecnie przekazuje wiedzę i umiejętności następnym pokoleniom. W swoich pracach łączy tradycję z nowoczesnością poprzez zastosowanie starych jak i nowych technik kowalskich oraz używanie różnych materiałów (miedź, brąz, stal nierdzewna, szkło, kamień, drewno, skóra).
mgr Andrzej Włodarczyk – organista, absolwent UMFC, organmistrz, intonator. Odbył praktykę organmistrzowską u Janiša Kalninša z Ugāles ērģeļbūves darbnīca w Ugāle, Łotwa. Współpracę w charakterze freelancera z SLJ rozpoczął w projektach restauracji barokowych organów w Zamartem , romantycznych organów w kaplicy św. Anny w Gdańsku oraz budowy nowych organów do kościoła p.w. Wniebowzięcia NMP w Wilnie. Prywatnie kolekcjoner syntezatorów.
Marcin Amadeusz Majak – organista, organmistrz, intonator, restaurator fisharmonii: jego zakres kompetencji obejmuje prace od stolarki po intonację. Współpracę z SLJ rozpoczął w 2017 roku przy projekcie rekonstrukcji organów w kościele św. Jana Bosko w Gdańsku, którego jest inicjatorem. Uczęszczał do Szkoły Muzycznej II st. w Gdyni, gdzie uczył się gry na organach u mgr Karola Hilla. Zdobywał doświadczenie w dziedzinie intonacji pod okiem Janisa Kalninsa przy utrzymanych w rokokowym stylu organach w kościele św. Jana w Gdańsku oraz romantycznych organach firmy Walcker w kościele św. Piotra i św. Zygfryda w Sztokholmie. Prowadzi własną działalność gospodarczą. Prywatnie pasjonat i słuchacz muzyki, w szczególności improwizacji organowej i fisharmoniowej. Mechanik oraz kierowca dwusuwowego Wartburga 353 z 1986 roku.
Weronika Karolczuk – absolwentka Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. W SLJotach współpracuje part-time, brała udział m.in. przy konserwacji organów Otto Heinrichsdorffa z kaplicy św. Anny w Gdańsku i rekonstrukcji organów w kościele pw. św. Elżbiety Węgierskiej w Starym Sączu. Aktywnie koncertuje jako solistka i kameralistka. W spectrum zainteresowań artystki miejsce szczególne zajmuje instrumentarium terenów Prus Wschodnich. Obecnie kontynuuje naukę w macierzystej uczelni na studiach magisterskich w klasie organów prof. dr. hab. Dariusza Bąkowskiego-Kois oraz na studiach licencjackich w klasie klawesynu dr. Aleksandra Mocka.